.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شطرنج مازندران همچنان منتظر انتخاب رئيس

انتخاب رئيس هيئت شطرنج مازندران مورد تاكيد جدي نشست‌هم‌انديشي توسعه شطرنج مازندران بود.

رئيس هيئت شطرنج شهرستان ساري بعد از ظهر امروز در جلسه انتخاب پنج نماينده روساي هيئت شطرنج شهرهاي استان براي مشخص شدن متولي هيئت شطرنج مازندران افزود: شطرنج استان با مديريت مرحوم تفضلي دوران موفقي را سپري كرده بود اما پس از ايشان شاهد فرازها و فرودهايي بوده‌ايم كه عموما به شطرنج استان صدمه زده است.
رضا مشمولي تصريح كرد: از آنجايي‌كه بيشتر مديران اين رشته ورزشي وظيفه را با خدمت خلط كرده بودند و اين درحالي بود كه نخستين مدال‌آور بين‌المللي شطرنج ايران از مازندران بوده است.
وي با اشاره به فراز و فرودهاي شطرنج مازندران با انتقاد از جزيره‌اي بودن شطرنج مازندران گفت: در زماني كه مديريت شطرنج مازندران توانايي و مديريت كلان را نداشت شهرستان‌هايي مانند بهشهر و تنكابن در گذشته و قائمشهر، بابل و ساري در دوران بعد به آموزش و تربيت شطرنج‌بازان پرداختند و توانستند ار حيثيت استان دفاع كنند.
رئيس هيئت شطرنج شهرستان ساري با تاكيد بر اينكه از سال 1385 تاكنون كه مسئوليت شهرستان ساري را پذيرفتم و با همكاري همكاران و دوستان توانستيم انقلابي در شطرنج بوجود بياوريم، تصريح كرد: از نظر برگزاري تعداد مسابقات و حضور بزرگان رنكينگ‌دار از جاي جاي كشور، جزو هيئت برتر كشور هستيم.
وي مديريت رياست سابق هيئت شطرنج استان مازندران را غير قابل قبول دانست و افزود: مديريت سابق، شطرنج مازندران را سال‌ها به عقب برد.
مشمولي با انتقاد از كمرنگ بودن شطرنج در رسانه‌ها به ويژه در رسانه ملي گفت: مجموع دقايقي كه در طول يكسال توسط تلويزون به شطرنج پرداخته مي‌شود به اندازه يك بازي فوتبال هم نمي‌شود.
وي بيان داشت: اين در حالي است كه پرداختن به شطرنج موجب خلاقيت و نوآوري مي‌شود و شهرستان ساري يك هزار و 500 شطرنج‌باز سازمان يافته دارد و تنها انتظار ما حمايت كاري از مسئولان است و ما از آنان هزينه و كمك‌هاي مالي نمي‌خواهيم و تنها تسريع در پيشرفت اين رشته را خواهانيم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.